Obchodní podmínky

LOCKDOWN v Rakousku od 22.11.2021
Od pondělí 22.11. vyhlásila rakouská vláda lockdown pro všechny (očkovaní i neočkovaní). Lockdown potrvá do 12.12. (20 dní) a následně se očekává jeho pokračování pro neočkované. Lockdown znamená bohužel i uzavření ubytovacích provozů a nemožnost vycestovat do Rakouska pro turistické účely. Zahájení zimní sezony v Rakousku je tedy posunuté na 12.12.2021. 
Rakousko směřuje k zavedení povinného očkování od února 2022. Pro dovolenou v Rakousku je potřeba certifikát o očkování pro covidu, nebo potvrzení o prodělané nemoci. Děti do 12-ti jsou z této povinnosti vyjmuty. 

Více informací rádi zodpovíme na emailu, telefonu - prosím pište, volejte, máme informace přímo od místních úřadů, v médiích jsou informace často nepřesné a nepřehledné. 

Informace případně je najdete také na tomto odkaze: 

KONCEPT PREVENCE - jak postupovat při podezření na covid 19 během Vaší dovolené

Objednáním ubytování souhlasíte s těmito obchodními podmínkami. Aktualizace dne 21.5.2021

Na webovém rozhraní zajišťujeme zprostředkování ubytování poskytovatele (majitele apartmánu), a to na základě smlouvy o spolupráci uzavřené mezi námi a poskytovatelem (majitelem apartmánu). V rozsahu smlouvy uzavřené mezi námi a poskytovatelem nabízíme prostřednictvím webového rozhraní ubytování, zveřejňujeme informace o ubytování a zajišťujeme pro poskytovatele zaplacení smluvně dané ceny ubytování.

STORNO PODMÍNKY 

Zákazník je oprávněn zrušit svou objednávku kdykoli před zahájením pobytu. Zrušení pobytu musí být podáno písemně, e-mailem nebo klasickou doporučenou poštou. Rozhodující pro určení doby je příchozí termín e-mailu nebo termín doručení pošty zprostředkovateli.
Stornopoplatky se určují z celkové ceny pobytu. 
• 20 dní až 11 dní před termínem příjezdu: storno poplatek je 50% z celkové ceny pobytu
• 10 až 6 dní před termínem příjezdu až den nástupu: 80% z celkové ceny pobytu
• 5 dní až den nástupu: 100% z celkové ceny pobytu

Storno poplatky a platební podmínky pro apartmány Germania v Bad Hofgastein (aktualizováno 30.10.2021)
Při rezervaci je účtována záloha 50% z celkové ceny
Rezervaci můžete zrušit bezplatně do 90 dnů před příjezdem
V případě storna 89 až 31 dnů před příjezdem činí storno poplatek 50% z celkové ceny rezervace
V případě storna 30 až 7 dnů před příjezdem činí storno poplatek 70% z celkové ceny rezervace
V případě storna 7 a méně dnů před příjezdem činí storno poplatek 90% z celkové ceny rezervace

Garance vrácení peněz nebo vystavení voucheru (dle dohody s klientem) platí v těchto případech
  • uzavření ubytovacích zařízení v Rakousku z nařízení vlády
  • uzavření oblasti, ve které se má pobyt uskutečnit
  • v případě, že bude místní ubytovací zařízení umístěno do karantény a nebude tak moci přijímat hosty
  • zákaz vycestování z ČR

Cestovní pojištění od Kooperativa
Ve spolupráci s pojišťovnou Kooperativa jsme pro naše klienty nechali připravit nabídku CESTOVNÍHO POJIŠTĚNÍ včetně pojištění storna pobytu, pojištění COVID a pojištění KARANTÉNA se slevou 10%. Našim zákazníkům je k dispozici pro on-line sjednání pojištění konkrétní poradce na telefonu. 

Přemysl Sobotka| AGENTURA JIŽNÍ MORAVA, Obchodní zástupce, Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group T: 602 823 360, e-mail: premysl.sobotka@kooperativa.cz,

Pojištění STORNA pobytu
Pojištění je velice variabilní a zahrnuje maximum možných situací, kterým můžete při plánování a průběhu dovolené čelit.
Nabídka pojištění Kooperativa
Prezentace nabízeného pojištění POWER POINT 

Pojištění COVID
Je vhodné do zemí, které jsou MZV ČR označeny jako rizikové, tedy červené nebo tmavě červené. V zeleně a oranžově vyznačených zemích hradí léčebné výlohy související s covid onemocněním pojišťovna. Pojištění COVID se sjednává současně s pojištěním léčebných výloh v rámci cestovního pojištění. 
 
Pojištění KARANTÉNA
Kryje nezbytné a přiměřené náklady na stravu, ubytování nebo dopravu do ČR v případě, že byla pojištěnému nařízená karanténa související s onemocněním Covid. Pojištění KARANTÉNA se sjednává současně s pojištěním léčebných výloh v rámci cestovního pojištění. 
 
Pojištění odpovědnosti za škodu - neručíme za škody, které způsobí klienti na ubytovacím zařízení v apartmánu nebo v domě (společné prostory).
Pokud způsobíte škodu, jste za ni zodpovědní a musíte škodu uhradit sami. Poškození apartmánů je v případě, že k němu dojde, možné řešit z vašeho cestovního pojištění, proto Vám doporučujeme sjednat si v rámci cestovního pojištění i pojištění odpovědnosti za škodu.  Stát se může každému, že neúmyslně poškodí zařízení a pojišťovna v takových případech zajistí proplacení škody na základě vystavené faktury o opravě. U některých typů pojištění domácnosti je odpovědnost za škodu zahrnuta pro země EU. 
Převzetím klíče od apartmánu při nástupu k ubytování přebíráte povinnost nakládat s apartmánem a jeho inventářem šetrně a opatrně. Jste povinni ihned ohlásit eventuální škody způsobené Vámi. Přebíráte ručení za doprovázející osoby, i za nezletilé. 
 

OBJEDNÁVKA - REZERVACE UBYTOVÁNÍ

Na webovém rozhraní je uveden seznam apartmánů včetně uvedení oblasti, kde se nachází, možnosti ubytování, kapacity osob a ceny ubytování. Poptávku ubytování můžete podat prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), e-mailem, případně i telefonicky. Na základě poptávky ověříme u poskytovatele dostupnost, pracujeme v on-line rezervačním systému, obsazenost jsme schopni ověřit bezprostředně. Na vámi uvedenou e-mailovou následně zašleme detailní nabídku ubytování.

Hosté při příjezdu platí zpravidla POPLATEK ZA ÚKLID. Tyto poplatky nejsou součástí ceny za ubytování a jsou hrazeny hotově v euro držiteli klíčů.  V lokalitě Gastein je poplatek za úklid součástí faktury, majitel apartmánu jej vybírá prostřednictvím faktury a následně hradí držiteli klíčů v této lokalitě. Tento poplatek není součástí ceny ubytování, ale platí se spolu s ubytováním, na faktuře je uveden odděleně. 

Od hostů vybírá majitel apartmánu spolu s platbou za ubytování TURISTICKÝ/LÁZEŇSKÝ POPLATEK, a to základě místní zákonné povinnosti. Tento poplatek je tedy uveden v ekvivalentu czk na faktuře a je hrazenen majitelem apartmánu místním úřadům 1x měsíčně. Tento poplatek není součástí ceny ubytování, ale platí se spolu s ubytováním, na faktuře je uveden odděleně, platba je dle věku, počtu osob a nocí. 

Povlečení a ručníky nejsou zpravidla v apartmánech k dispozici, ale je možno je objednat předem za poplatek 5,5 - 12 euro/osobu, dle lokality. V lokalitě Gastein se poplatek za povlečení a ručníky (8,5 euro/os/pobyt) automaticky přičítá k částce hrazené za úklid. 

Jak si můžete ubytování závazně objednat? V případě, že s nabídkou i těmito obchodními podmínkami souhlasíte, můžete učinit závaznou objednávku ubytování. Objednávku Vám potvrdíme a zašleme rekapitulaci objednávky. Pro fakturaci budeme potřebovat údaje o hostech, jména, data narození a jednu kontaktní adresu. Prosíme klienty o jejich zaslání bez zbytečného odkladu.

Můžete již odeslanou objednávku změnit nebo zrušit? Všechny přijaté objednávky jsou závazné. Na základě dohody s námi je však možné objednávku změnit, pokud je změna reálná z důvodu dostupnosti jiného apartmánu a termínu. Krátce před zahájením pobytu takové změny zpravidla neumožňujeme. Zrušení objednávky se řídí storno podmínkami, které zasíláme klientům spolu s fakturací, viz. níže.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Jakým způsobem je hrazena cena za ubytování? FAKTURA je vystavena na jméno majitele apartmánu a platba je přímo na účet majiteli apartmánu. Může být vystavena faktura na zálohu a faktura na doplatek, nebo jedna faktura na celkovou částku - dle přání klienta. Faktura odchází e-mailem automaticky z rezervačního systému z adresy info@austrian-apartments.cz. Platba je převodem na účet v CZK. Nelze platit v hotovosti ani platební kartou. Od hostů vybírá majitel apartmánu prostřednictvím faktury turistický nebo lázeňský poplatek, a to základě místní zákonné povinnosti. Tento poplatek je uveden v ekvivalentu czk. Tento není součástí ceny ubytování, ale platí se spolu s ubytováním, na faktuře je uveden odděleně, platba je dle věku, počtu osob a nocí. V lokalitě Gastein vybírá majitel apartmánu pro rakouskou firmu, která zajišťuje úklid a předání klíčů, poplatek za úklid. Tento poplatek není součástí ceny ubytování a je na faktuře uveden odděleně. 
V případě, že zákazník neuhradí zálohu nebo zbývající částku za pobyt dle data splatnosti na faktuře a nebude reagovat na urgence, bude termín nabídnut k prodeji dalším klientům.

Při přebírání apartmánu může být držitelem klíčů vybírána kauce, která je stanovena k zúčtování vedlejších nákladů atd. Klienti, kterých se to týká (dle lokality a konkrétního apartmánu) upozorníme na platbu kauce předem. 

Obsazení apartmánu
Bytové jednotky smějí být obsazeny nejvýše počtem osob uvedeným na webovém rozhraní, ledaže je provedeno písemné schválení pro dodatečné osoby. I děti platí za osobu. Přespočetné osoby může držitel klíčů při příjezdu odmítnout. Jakékoli škody nebo nevýhody vznikající odmítnutím musí bez výjimky nést zákazník. Potvrdíme-li písemně obsazení více osobami, než je uvedeno v na webu, musí se zpravidla počítat s tím, že nebude k dispozici žádné dodatečné lůžko ani odpovídající vybavení bytu.

Příjezd a odjezd
Zpravidla můžete převzít apartmán v den příjezdu od 16.00 do 20,00 hodin. Při úplném nebo částečném nečerpání, není vrácení nebo částečné vrácení uhrazené ceny možné. Zpravidla musíte apartmán opustit v den odjezdu v 10.00 hodin.

No-show
No-show existuje, pokud se zákazník nevydá na cestu k dohodnutému okamžiku. V takovém případě ztrácí jakýkoli nárok na službu nebo na vrácení nájemní ceny nebo jejích částí.

Domácí zvířata
Přivezení domácích zvířat není v zásadě povoleno, ale je možno s námi dojednat, u některých apartmánů, individuálně.

Změny služeb a cen
Údaje obsažené na webu pro nás závazné. Opravy omylů a hrubých chyb ve výpočtu zůstávají v každém případě vyhrazeny. Odchylky jednotlivých služeb, které námi nebyly způsobeny úmyslně, jsou povoleny, pokud jsou odchylky nepatrné a pro zákazníka únosné. Nemůže - li být rezervovaný apartmán z nepředvídatelných okolností dán k dispozici (například živelná havárie), budeme se snažit nabídnout vhodný náhradní apartmán, pokud to nebude možné, vrátíme klientovi částku za ubytování i turistický poplatek.

PŘEDÁNÍ PODKLADŮ

Jakým způsobem dostanete podklady potřebné k ubytování? Podklady k ubytování a důležité informace a pokyny obdržíte po úhradě celé ceny ubytování. Informace k příjezdu odešle rezervační systém spolu s potvrzením o uhrazení pobytu. 

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Na koho se obrátit v případě vady plnění? Práva z vadného plnění můžete uplatnit u nás, poskytneme vám veškerou pomoc při řešení reklamace v součinnosti s poskytovatelem (majitelem apartmánu). 
Snížení ceny příp. náhradu škody můžete požadovat pouze tehdy, pokud jste závadu prokazatelně ihned oznámili nám nebo příslušnému provozovateli, a pokud jste požádali o pomoc a služby nebyly poskytnuty.

Reklamaci úklidu apartmánu je třeba uplatnit u  našeho partnera/místní firmy, která provádí úklid apartmánů a předání klíčů, a to bezprostředně, v den příjezdu. Snažíme se, aby v apartmánech byly k dispozici čistící prostředky a hygienické přípravky, majitelé všech apartmánů před začátkem sezon apartmány předzásobují, ale že je možné, že dočasně mohou některé přípravky chybět. Přípravky jsou průběžně doplňovány. 

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi vámi a naší společností či poskytovatelem spor týkající se zprostředkování ubytování, který se vám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u naší společnosti poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Co byste ještě měli vědět? Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to e-mailem. Z naší strany vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce.

GDPR - ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Jako zprostředkovatel ubytování v prázdninových bytech v rakouských Alpách (Mgr. Gabriela Dědková a Ing. Zdeněk Dědek) zpracováváme osobní údaje klientů, našich hostů. Nové evropské nařízení GDPR se týká i nakládání s těmito údaji. Jednou z hlavních priorit je ochrana a zabezpečení těchto údajů.

Zpracování stanovené zvláštním zákonem

Naší povinností je zpracovávat osobní v údaje, protože vybíráme pro obec lázeňský a/nebo turistický poplatek. Ke shromažďování těchto údajů (jména, data narození, bydliště) nemusíme mít souhlas klientů, protože provádíme zpracování stanovené zvláštním zákonem.

Systém pro evidenci hostů k turistickým poplatkům:

feratel media technologies AG
Laubichl 60
A-5452 Pfarrwerfen, FN 72841w, LG Innsbruck
Telefon: +43 6468 8901-2203, Fax: +43 6468 8901-2674Internet: www.feratel.atwww.feratel.com 

Vstup do elektronické evidence hostů je chráněn heslem a dvěma uživatelskými jmény. Vstup do systému evidence poplatků má kromě provozovatele systému (feratel) a nás i místní úřad, který na základě evidence 1x měsíčně vypočte a fakturuje nám turistický poplatek vybraný od hostů. Tento poplatek od hostů pouze vybíráme a 1x měsíčně za hosty poplatek odvádíme na příslušný obecní úřad.

Zpracování údajů se souhlasem hostů 

V případě shromažďování osobních údajů nad rozsah stanovený zvláštním zákonem nebo k jiným účelům, je potřeba získat od hostů výslovný a dobrovolný souhlas se zpracováním a vedením údajů. Údaje o našich o hostech evidujeme ve vlastním rezervačním systému RESERVATIO. Vstup do systému je chráněn uživatelským jménem a heslem. Poskytnuté osobní údaje nebudou zpracovány pro jiné účely než pro účely nabízení a optimalizaci služeb, díky čemuž může osoba, která tyto údaje poskytla, následně obdržet nabídku přizpůsobenou svým dřívějším požadavkům. 

2017 Reservatio, Developed by BLACKBLADE CREATIONS, Jan Indra, BLACKBLADE CREATIONS, www.blackblade.cz, Mobil: +420 777 199 671

SOUHLAS S POSTKYTNUTÍM ÚDAJŮ

Zákazník dává zprostředkovateli ubytování v prázdninových bytech v rakouských Alpách (Mgr. Gabriela Dědková a Ing. Zdeněk Dědek) ve smyslu ustanovení § 5 ZOOÚ, výslovný a dobrovolný souhlas se zpracováním a uchováním svých osobních údajů - pracujeme s údaji jako titul, jméno, příjmení, adresa, rodné číslo, datum narození, obchodní firma, název, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, bankovním spojení, údaje o zaměstnavateli - ne vždy požadujeme od hostů všechny tyto informace. Poskytnuté osobní údaje nebudou zpracovány pro jiné účely než pro účely nabízení a optimalizaci služeb a evidenci hostů k turistickým poplatkům, a to po neomezenou dobu a v rozsahu poskytnutých údajů. Údaje nesdělujeme třetím osobám, kromě případů daných zákonem nebo v případě, že bychom měli vůči klientovi pohledávku, kterou bychom museli vymáhat například prostřednictvím inkasní nebo faktoringové společnosti. Osobní údaje shromažďujeme na základě přímé telefonické či emailové komunikace nebo s využitím internetového formuláře.

V případě dotazů nebo připomínek nebo v případě, že nesouhlasíte s poskytnutím osobních údajů, nás prosím neváhejte kontaktovat.

Austrian Apartments - pronájem prázdninových bytů v Alpách, www.bad-gastein.cz, www.hochkoenig.cz, www.austrian-apartments.cz
Gabriela a Zdeněk Dědkovi, tel: +420 777 212 720, +420 608 232 067, e-mail: badgastein@seznam.cz

Vůči klientům máme informační povinnost o prováděném zpracování. Pokud host požádá o informaci o zpracování svých osobních údajů v souladu s § 12 ZOOÚ, je zprostředkovatel povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat. Zprostředkovatel tedy zašle informace o tom, jaká data o hostech uchovává, o tom, kde jsou údaje uloženy, jakým způsobem zpracovány a jak jsou chráněny.

Host, který zjistí nebo se domnívá, že zprostředkovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, může požádat společnost o vysvětlení či požadovat, aby ubytovatel odstranil takto vzniklý stav; zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Nevyhoví-li zprostředkovatel žádosti, má host právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Ochrana osobních údajů a jejich zpracování bude realizováno v souladu se ZOOÚ. Další případná zvláštní práva hosta zde nezmíněná upravuje ustanovení § 21 ZOOÚ.