Obchodní podmínky

Podmínky pro příjezd do Rakouska od 19.5.2021
Klienti musí při příjezdu, v případě kontroly na hranicích, prokázat že byli očkovaní proti covidu (stačí 1. dávka, resp. 22 dní od první dávky), nebo onemocnění prodělali (lékařské potvrzení prodělané nemoci ne starší 6ti měsíců), nebo musí mít negativní test, PCR (platí 72 hodin) nebo antigenní (platí 48 hodin),  test musí mít certifikát z laboratoře nebo od lékaře. Dále je vhodné vyplnit příjezdový formulář, i když tato povinnost odpadla k 1.6.2021 - Formulář "Pre-Travel-Clearance" naleznete zde.
Testovací centra v místě pobytu jsou k dispozici, pro případ potřeby. Zdarma testuje Červený kříž - pro oblast Salzburg www.salzburg-testet.at a pro oblast Tauplitz - https://ausseerland.salzkammergut.at/service-kontakt/covid-19/liste-covid-19-testpunkte 
Podmínky pro návrat do ČR se rozvolňují, aktuálně mají výhodu očkovaní, kteří nemusí po návratu do ČR na PCR test ani do karantény a to již po 1. dávce, resp. po uplynutí 22 dní od 1. dávky. Neočkovaní musí do 5ti dní příjezdu podstoupit PCR test. Od 1.6. jsou PCR testy v ČR 2x do měsíce zdarma. Více informací rádi zodpovíme na emailu, telefonu, případně je najdete na tomto odkaze: 

KONCEPT PREVENCE - jak postupovat při podezření na covid 19 během Vaší dovolené

Objednáním ubytování souhlasíte s těmito obchodními podmínkami. Aktualizace dne 21.5.2021

Na webovém rozhraní zajišťujeme zprostředkování ubytování poskytovatele (majitele apartmánu), a to na základě smlouvy o spolupráci uzavřené mezi námi a poskytovatelem (majitelem apartmánu). V rozsahu smlouvy uzavřené mezi námi a poskytovatelem nabízíme prostřednictvím webového rozhraní ubytování, zveřejňujeme informace o ubytování a zajišťujeme pro poskytovatele zaplacení smluvně dané ceny ubytování.

STORNO PODMÍNKY 

Zákazník je oprávněn zrušit svou objednávku kdykoli před zahájením pobytu. Zrušení pobytu musí být podáno písemně, e-mailem nebo klasickou doporučenou poštou. Rozhodující pro určení doby je příchozí termín e-mailu nebo termín doručení pošty zprostředkovateli.
Stornopoplatky se určují z celkové ceny pobytu. 
• 20 dní až 11 dní před termínem příjezdu: storno poplatek je 50% z celkové ceny pobytu
• 10 až 6 dní před termínem příjezdu až den nástupu: 80% z celkové ceny pobytu
• 5 dní až den nástupu: 100% z celkové ceny pobytu

Garance vrácení peněz nebo vystavení voucheru (dle dohody s klientem) platí v těchto případech
  • uzavření ubytovacích zařízení v Rakousku z nařízení vlády
  • uzavření oblasti, ve které se má pobyt uskutečnit
  • v případě, že bude místní ubytovací zařízení umístěno do karantény a nebude tak moci přijímat hosty
  • zákaz vycestování z ČR

Cestovní pojištění od Kooperativa
Ve spolupráci s pojišťovnou Kooperativa jsme pro naše klienty nechali připravit nabídku CESTOVNÍHO POJIŠTĚNÍ včetně pojištění storna pobytu, pojištění COVID a pojištění KARANTÉNA se slevou 10%. Našim zákazníkům je k dispozici pro on-line sjednání pojištění konkrétní poradce na telefonu. 

Přemysl Sobotka| AGENTURA JIŽNÍ MORAVA, Obchodní zástupce, Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group T: 602 823 360, e-mail: premysl.sobotka@kooperativa.cz,

Pojištění STORNA pobytu
Pojištění je velice variabilní a zahrnuje maximum možných situací, kterým můžete při plánování a průběhu dovolené čelit.
Nabídka pojištění Kooperativa
Prezentace nabízeného pojištění POWER POINT 

Pojištění COVID
Je vhodné do zemí, které jsou MZV ČR označeny jako rizikové, tedy červené nebo tmavě červené. V zeleně a oranžově vyznačených zemích hradí léčebné výlohy související s covid onemocněním pojišťovna. Pojištění COVID se sjednává současně s pojištěním léčebných výloh v rámci cestovního pojištění. 
 
Pojištění KARANTÉNA
Kryje nezbytné a přiměřené náklady na stravu, ubytování nebo dopravu do ČR v případě, že byla pojištěnému nařízená karanténa související s onemocněním Covid. Pojištění KARANTÉNA se sjednává současně s pojištěním léčebných výloh v rámci cestovního pojištění. 
 
Pojištění odpovědnosti za škodu - neručíme za škody, které způsobí klienti na ubytovacím zařízení v apartmánu nebo v domě (společné prostory).
Pokud způsobíte škodu, jste za ni zodpovědní a musíte škodu uhradit sami. Poškození apartmánů je v případě, že k němu dojde, možné řešit z vašeho cestovního pojištění, proto Vám doporučujeme sjednat si v rámci cestovního pojištění i pojištění odpovědnosti za škodu.  Stát se může každému, že neúmyslně poškodí zařízení a pojišťovna v takových případech zajistí proplacení škody na základě vystavené faktury o opravě. U některých typů pojištění domácnosti je odpovědnost za škodu zahrnuta pro země EU. 
 

OBJEDNÁVKA - REZERVACE UBYTOVÁNÍ

Na webovém rozhraní je uveden seznam apartmánů včetně uvedení oblasti, kde se nachází, možnosti ubytování, kapacity osob a ceny ubytování. Poptávku ubytování můžete podat prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), e-mailem, případně i telefonicky. Na základě poptávky ověříme u poskytovatele dostupnost, pracujeme v on-line rezervačním systému, obsazenost jsme schopni ověřit bezprostředně. Na vámi uvedenou e-mailovou následně zašleme detailní nabídku ubytování.

Hosté při příjezdu platí zpravidla POPLATEK ZA ÚKLID a vratnou kauci. Tyto poplatky nejsou součástí ceny za ubytování a jsou hrazeny hotově v euro držiteli klíčů.  V lokalitě Gastein je poplatek za úklid součástí faktury, vybíráme jej a následně hradíme držiteli klíčů v této lokalitě. Tento poplatek není součástí ceny ubytování, ale platí se spolu s ubytováním, na faktuře je uveden odděleně. 

Od hostů vybíráme spolu s platbou za ubytování TURISTICKÝ/LÁZEŇSKÝ POPLATEK, a to základě místní zákonné povinnosti. Tento poplatek je tedy uveden v ekvivalentu czk na faktuře a je námi hrazen místním úřadům 1x měsíčně. Tento poplatek není součástí ceny ubytování, ale platí se spolu s ubytováním, na faktuře je uveden odděleně, platba je dle věku, počtu osob a nocí. 

Povlečení a ručníky nejsou zpravidla v apartmánech k dispozici, ale je možno je objednat předem za poplatek 5,5 - 12 euro/osobu, dle lokality. V lokalitě Gastein se poplatek za povlečení a ručníky (8,5 euro/os/pobyt) automaticky přičítá k částce hrazené za úklid. 

Jak si můžete ubytování závazně objednat? V případě, že s nabídkou i těmito obchodními podmínkami souhlasíte, můžete následně e-mailem nabídku přijmout, a odeslat tak závaznou objednávku ubytování. Po obdržení objednávky vám zašleme potvrzení jejího přijetí a rekapitulaci objednávky. Pro fakturaci budeme potřebovat údaje o hostech, jména, data narození a jednu kontaktní adresu. Prosíme klienty o jejich zaslání bez zbytečného odkladu.

Můžete již odeslanou objednávku změnit nebo zrušit? Všechny přijaté objednávky jsou závazné. Na základě dohody s námi je však možné objednávku změnit, pokud je změna reálná z důvodu dostupnosti jiného apartmánu a termínu. Krátce před zahájením pobytu takové změny zpravidla neumožňujeme. Zrušení objednávky se řídí storno podmínkami, které zasíláme klientům spolu s fakturací, viz. níže.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Jakým způsobem je hrazena cena za ubytování? FAKTURY (faktura na zálohu a faktura na doplatek, nebo jedna faktura na celkovou částku - dle přání klienta) odejdou automaticky z našeho rezervačního systému z adresy info@austrian-apartments.cz. Platba je převodem na účet v CZK. Nelze v hotovosti ani platební kartou. Od hostů vybíráme turistický nebo lázeňský poplatek, a to základě místní zákonné povinnosti. Tento poplatek je uveden v ekvivalentu czk již na faktuře s je námi hrazen místním úřadům 1x měsíčně. Tento není součástí ceny ubytování, ale platí se spolu s ubytováním, na faktuře je uveden odděleně, platba je dle věku, počtu osob a nocí. V lokalitě Gastein vybíráme pro rakouskou firmu, která zajišťuje úklid a předání klíčů, poplatek za úklid. Tento poplatek není součástí ceny ubytování a je na faktuře uveden odděleně. 
V případě, že zákazník neuhradí zálohu nebo zbývající částku za pobyt dle data splatnosti na faktuře a nebude reagovat na urgence, bude termín nabídnut k prodeji dalším klientům.

Do ceny ubytování se nezapočítává poplatek za úklid a vratná kauce, které jsou zpravidla hrazeny na místě pobytu držiteli klíčů. Při přebírání apartmánu může být držitelem klíčů vybírána kauce, která je stanovena k zúčtování vedlejších nákladů atd. Přebíráte povinnost nakládat s apartmánem a jeho inventářem šetrně a opatrně. Jste povinni ihned ohlásit eventuální škody způsobené Vámi. Přebíráte ručení za doprovázející osoby, i za nezletilé. Kauce bude po řádném vrácení nájemního objektu a při eventuální kompenzaci vedlejších nákladů vrácena.

K přijímání plateb jsme zmocněni poskytovatelem - majitelem apartmánu. Úhradou na náš účet je vaše povinnost úhrady ceny poskytovateli splněna.

Obsazení apartmánu
Bytové jednotky smějí být obsazeny nejvýše počtem osob uvedeným na webovém rozhraní, ledaže je provedeno písemné schválení pro dodatečné osoby. I děti platí za osobu. Přespočetné osoby může držitel klíčů při příjezdu odmítnout. Jakékoli škody nebo nevýhody vznikající odmítnutím musí bez výjimky nést zákazník. Potvrdíme-li písemně obsazení více osobami, než je uvedeno v na webu, musí se zpravidla počítat s tím, že nebude k dispozici žádné dodatečné lůžko ani odpovídající vybavení bytu.

Příjezd a odjezd
Zpravidla můžete převzít apartmán v den příjezdu od 16.00 do 20,00 hodin. Při úplném nebo částečném nečerpání, není vrácení nebo částečné vrácení uhrazené ceny možné. Zpravidla musíte apartmán opustit v den odjezdu v 10.00 hodin.

No-show
No-show existuje, pokud se zákazník nevydá na cestu k dohodnutému okamžiku. V takovém případě ztrácí jakýkoli nárok na službu nebo na vrácení nájemní ceny nebo jejích částí.

Domácí zvířata
Přivezení domácích zvířat není v zásadě povoleno, ale je možno s námi dojednat, u některých apartmánů, individuálně.

Změny služeb a cen
Údaje obsažené na webu pro nás závazné. Opravy omylů a hrubých chyb ve výpočtu zůstávají v každém případě vyhrazeny. Odchylky jednotlivých služeb, které námi nebyly způsobeny úmyslně, jsou povoleny, pokud jsou odchylky nepatrné a pro zákazníka únosné. Nemůže - li být rezervovaný apartmán z nepředvídatelných okolností dán k dispozici (například živelná havárie), budeme se snažit nabídnout vhodný náhradní apartmán, pokud to nebude možné, vrátíme klientovi částku za ubytování i turistický poplatek.

PŘEDÁNÍ PODKLADŮ

Jakým způsobem dostanete podklady potřebné k ubytování? Podklady k ubytování a důležité informace a pokyny obdržíte po úhradě celé ceny ubytování. Informace k příjezdu odešle rezervační systém spolu s potvrzením o uhrazení pobytu. 

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Na koho se obrátit v případě vady plnění? Práva z vadného plnění můžete uplatnit u nás, poskytneme vám veškerou pomoc při řešení reklamace v součinnosti s poskytovatelem (majitelem apartmánu). 
Snížení ceny příp. náhradu škody můžete požadovat pouze tehdy, pokud jste závadu prokazatelně ihned oznámili nám nebo příslušnému provozovateli, a pokud jste požádali o pomoc a služby nebyly poskytnuty.

Reklamaci úklidu apartmánu je třeba uplatnit u  našeho partnera/místní firmy, která provádí úklid apartmánů a předání klíčů, a to bezprostředně, v den příjezdu. Snažíme se, aby v apartmánech byly k dispozici čistící prostředky a hygienické přípravky, majitelé všech apartmánů před začátkem sezon apartmány předzásobují, ale že je možné, že dočasně mohou některé přípravky chybět. Přípravky jsou průběžně doplňovány. 

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi vámi a naší společností či poskytovatelem spor týkající se zprostředkování ubytování, který se vám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u naší společnosti poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Co byste ještě měli vědět? Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to e-mailem. Z naší strany vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce.

GDPR - ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Jako zprostředkovatel ubytování v prázdninových bytech v rakouských Alpách (Mgr. Gabriela Dědková a Ing. Zdeněk Dědek) zpracováváme osobní údaje klientů, našich hostů. Nové evropské nařízení GDPR se týká i nakládání s těmito údaji. Jednou z hlavních priorit je ochrana a zabezpečení těchto údajů.

Zpracování stanovené zvláštním zákonem

Naší povinností je zpracovávat osobní v údaje, protože vybíráme pro obec lázeňský a/nebo turistický poplatek. Ke shromažďování těchto údajů (jména, data narození, bydliště) nemusíme mít souhlas klientů, protože provádíme zpracování stanovené zvláštním zákonem.

Systém pro evidenci hostů k turistickým poplatkům:

feratel media technologies AG
Laubichl 60
A-5452 Pfarrwerfen, FN 72841w, LG Innsbruck
Telefon: +43 6468 8901-2203, Fax: +43 6468 8901-2674Internet: www.feratel.atwww.feratel.com 

Vstup do elektronické evidence hostů je chráněn heslem a dvěma uživatelskými jmény. Vstup do systému evidence poplatků má kromě provozovatele systému (feratel) a nás i místní úřad, který na základě evidence 1x měsíčně vypočte a fakturuje nám turistický poplatek vybraný od hostů. Tento poplatek od hostů pouze vybíráme a 1x měsíčně za hosty poplatek odvádíme na příslušný obecní úřad.

Zpracování údajů se souhlasem hostů 

V případě shromažďování osobních údajů nad rozsah stanovený zvláštním zákonem nebo k jiným účelům, je potřeba získat od hostů výslovný a dobrovolný souhlas se zpracováním a vedením údajů. Údaje o našich o hostech evidujeme ve vlastním rezervačním systému RESERVATIO. Vstup do systému je chráněn uživatelským jménem a heslem. Poskytnuté osobní údaje nebudou zpracovány pro jiné účely než pro účely nabízení a optimalizaci služeb, díky čemuž může osoba, která tyto údaje poskytla, následně obdržet nabídku přizpůsobenou svým dřívějším požadavkům. 

2017 Reservatio, Developed by BLACKBLADE CREATIONS, Jan Indra, BLACKBLADE CREATIONS, www.blackblade.cz, Mobil: +420 777 199 671

SOUHLAS S POSTKYTNUTÍM ÚDAJŮ

Zákazník dává zprostředkovateli ubytování v prázdninových bytech v rakouských Alpách (Mgr. Gabriela Dědková a Ing. Zdeněk Dědek) ve smyslu ustanovení § 5 ZOOÚ, výslovný a dobrovolný souhlas se zpracováním a uchováním svých osobních údajů - pracujeme s údaji jako titul, jméno, příjmení, adresa, rodné číslo, datum narození, obchodní firma, název, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, bankovním spojení, údaje o zaměstnavateli - ne vždy požadujeme od hostů všechny tyto informace. Poskytnuté osobní údaje nebudou zpracovány pro jiné účely než pro účely nabízení a optimalizaci služeb a evidenci hostů k turistickým poplatkům, a to po neomezenou dobu a v rozsahu poskytnutých údajů. Údaje nesdělujeme třetím osobám, kromě případů daných zákonem nebo v případě, že bychom měli vůči klientovi pohledávku, kterou bychom museli vymáhat například prostřednictvím inkasní nebo faktoringové společnosti. Osobní údaje shromažďujeme na základě přímé telefonické či emailové komunikace nebo s využitím internetového formuláře.

V případě dotazů nebo připomínek nebo v případě, že nesouhlasíte s poskytnutím osobních údajů, nás prosím neváhejte kontaktovat.

Austrian Apartments - pronájem prázdninových bytů v Alpách, www.bad-gastein.cz, www.hochkoenig.cz, www.austrian-apartments.cz
Gabriela a Zdeněk Dědkovi, tel: +420 777 212 720, +420 608 232 067, e-mail: badgastein@seznam.cz

Vůči klientům máme informační povinnost o prováděném zpracování. Pokud host požádá o informaci o zpracování svých osobních údajů v souladu s § 12 ZOOÚ, je zprostředkovatel povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat. Zprostředkovatel tedy zašle informace o tom, jaká data o hostech uchovává, o tom, kde jsou údaje uloženy, jakým způsobem zpracovány a jak jsou chráněny.

Host, který zjistí nebo se domnívá, že zprostředkovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, může požádat společnost o vysvětlení či požadovat, aby ubytovatel odstranil takto vzniklý stav; zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Nevyhoví-li zprostředkovatel žádosti, má host právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů. Ochrana osobních údajů a jejich zpracování bude realizováno v souladu se ZOOÚ. Další případná zvláštní práva hosta zde nezmíněná upravuje ustanovení § 21 ZOOÚ.